Thursday, April 19, 2012

රාළ.. හාමි

එදා ඔෆිස් ඉවර වෙලා පාර අයිනේ බස් එක එනකන් හිටියේ මට කාර් එකට පෙට්‍රෝල් ගහන්න සල්ලි නැති නිසාම නෙමෙයි.. මට කාර් එකක් තවම නැති නිසා. කොහොම හරි මම හිටියේ රාජගිරියේ Hsbc එක ඉස්සරහ බස් හෝල්ට් එකේ. එතන හිටපු ලස්සන ගැනු ළමයි දිහා නම් අහක් ඇරලා බැලුවේ නැ මම. එත් එතන ලස්සන ගැනු ළමයි නම් හිටියා. කොහොම හරි ඔන්න එතන පාර මාරු වෙන කහ ඉරකුත් තිබ්බ. රාල හාමි කෙනෙකුත් හිටියා. එස් අයි කෙනෙක් වෙන්න ඕනේ.ෂර්ට් එක යට කරලා හිටියේ නැ උඩ දාගෙන හිටියේ. මම එහා කොනේ ඉදල විනාඩි පහකින් විතර වාහන ටික නවත්වල පාර මාරු වෙන්න ඉඩ දුන්න රාල හාමි. ඊට පස්සේ මම හෝල්ට් එකට වෙලා බස් එකක් එනකන් හිටියා. HSBC එකේ ළමයි කට්ටියක් ඔන්න පර මාරු වෙන්න අව. රාල හාමි එක පාරම වාහන ටික නවත්තල එයාලට පනින්න කිවුව... මම ඉතින් මේ සීන් එක දිහා හොදට බලන් හිටියේ එතන ලස්සන ගෑනු ළමයි හිටපු නිසාම නෙමෙයි, වෙන කරන්න වේදකුත් තිබ්බ නැති නිසා. 

කොහොමහරි ඔන්න වාහන අතරේ අහිංසක පාට මාමා කෙනෙක් පුස් බයිසිකලයක් පැදගෙන එනවා. එයා හිමීට කහ ඉර අයිනෙන් කකුල තියල බයිසිකලය නවත්තල හිමීට කකුල තියල ඉස්සරට යන්න ආව විතරයි අපේ රාල හාමි දුන්නේ නැද්ද අර අන්කල්ට වැලමිටෙන් එකක්. අම්බෝ..අන්කල් එහෙම්ම බයිසිකලෙන් වැටුන. ඊට පස්සෙත් රාල හාමි අර අන්කල්ට දෙක තුනක් ගැහුවා. ගැහුවේ අර ගැනු ළමයිට වැඩ පෙන්වන්නද නැද්ද කියල නම් මන් දන්නේ නැ. ඊත් කොහොම හරි මේ වැඩේ කැතයි. රාල හාමි කෙනෙක්ට එහෙම වටිනවද අහිංසක මිනිහෙක්ට පාරේ ඔහොම ගහන්න. වටිනා එක කෙසේ වෙතත් අයිතියක් තියෙනවද? .. රාල හාමිගේ කකුල් ගාන නම් මන් දැක් කේ 2 යි වගේ ඒත් 4 ක් තිබ්බද මන්දා. මේක බලලත් උදවියගේ අවධානය පිණිස නම් නොවෙයි. මොකද බලලත් උදවියගේ අවධානයට ලක් කර කියල අර මිනිහට ගහපු ගැහිලි නැති වෙන්නේ නැනේ. එත් ඉස්සරහට වත් මේ වගේ දේවල් වෙන එක අඩු කර ගන්න වග බල ගන්නවානම් හොදි කියලයි මම හිතන්නේ.. ලංකාවේ පොලිසියට තියෙන තත්වේ  ගැන අපි හැමෝම දන්නවා. පොලිසියේ ඒ තත්වේ ගන්න පොලිසියේ කෂ්ටිය ගොඩක් මහාසි වෙන බව නම් පේනවා. මේ මන් දැක්ක පොලිසියේ එක දෙයක් විතරයි... 

No comments:

Post a Comment